godmorgon sverige!

men tjena!
igår skulle jag haft filmkväll med emmy & min storebror anders men de blev inte så, jag somnade i soffan vid 20 tiden. fick så jävla ont i magen efter middagen så kunde typ inte hålla mig vaken. men emmy ska komma nu på morgonen till mig, hon skulle bara ringa sin mamma först. och de är lite kul det här, för jag och emmy kan ett litet ordspråk om mammor.
vill i höra ?
hey mami, hey mami
- jag hatar dig min mamma!

hahahaha emmy & jag träffade en bög vid högdalen som gick runt och ringde sin morsa och sa så! guuud höll på att garva ihjäl mig! men det var förra helgen..men nu ska jag sätta mig och kolla på film med anders medans jag inväntar emmy!

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0