emmy här

dagen har flugit fram - jag somnade i min säng istället för att plugga som jag egentligen var tvungen till .
var hos min gudfar, vi hade det jättetrevligt . de bjöd på middag & vi fikade med daimtårta ... mums!
här kommer det lite bilder från idag - påpekar att jag ser extra sliten ut pga att jag är bakis och inte tagit bort gårdagens smink som är utkletat i ojämn form . :D



( missen - asmysig! får mig att sakna min egen kisse :( )



(
jag och min gudfars son, teddan. :) )



(
jag och min gudfar, steffen . )



(
ser verkligen hur sliten jag egentligen är! )

nej usch, vad man ser ut . bilderna påminner mig om att om jag inte går och lägger mig nu, så kmr jag se ut sådär sliten ut imorgon bitti . och det vill man ju inte :/ godnatt everyone!

lots of love / emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0